Hűtőmágnes, dekormágnes, mágneses ajándék - Magnetta  
 
Figyelmeztetés Homepage Kapcsolat
 
 
       



Ajánlom egy ismerősnek
Kedvencek közé teszem
Facebook megosztásTwitter megosztás
További lehetőségek






 
Élelmiszeripar
Élelmiszeripar

Természetesen a hűtőben tárolandó élelmiszerek esetében a legeredményesebb, de bővítve a kört, minden konyhában előforduló élelmiszerre vonatkozhat. A reklám világában ismert fogalom a POS, a vásárlás helyén történő reklámozás. A hűtőmágnes még ennél is eredményesebb, közvetlenül a fogyasztás helyén hat – point of consumer=POC. Néhány ötlet a hűtőmágnes felhasználására élelmiszeripari termékek esetén: 

  • kóstoltatás alkalmával osztogatott ajándék: az új íz mellé azonnal maradandó képi megjelenítést is társít, növelve ezzel a márka ismertségét, felismerését egy későbbi vásárlási helyzetben
  • termék mellé csomagolva közvetlenül ösztönzi a vásárlást, hiszen ki ne szeretne plusz ajándékot kapni: ezzel a módszerrel még a más márkákhoz hű vásárlókat is könnyebb rávenni egy új termék kipróbálására - a praktikus funkciójú változatai (felírótábla-bevásárlólista, mágneses notesz, programtervező,…)
  • az élelmiszerek vásárlóinak többségét kitevő hölgyek körében a legnépszerűbbek - gyűjthető szettek darabjai gyerekeknek szánt élelmiszerek népszerűsítésére ideálisak: a készlet minden darabjának összegyűjtése közvetlen vásárlás ösztönző, a meglévő darabok a játékos szerepet erősítik
  • közvetlenül élelmiszerek mellé is csomagolható: élelmiszeripari BOPP csomagolásban az élelmiszer csomagolásán belülre tehető(chips, müzli) - speciális változatai a hagyományos felhasználás mellett lehetnek nyereményjátékok részvételi szelvényei, kaparható sorsjegyei, vonalkóddal ellátott bónjai,…

Az élelmiszeripar számára a hűtőmágnes elengedhetetlenül, szinte kötelezően használandó reklámeszköz!



Előnyök:

A konyha, mindennapi étkezéseink színtere. Statisztikák igazolják, hogy a hűtőajtót a család minden tagja átlag napi 3 alkalommal kinyitja, így garantáltan találkozik az azon elhelyezett reklámmal is.

Pavlov kísérlete óta ismert tény, hogy nem kell feltétlenül éreznünk egy adott termék ízét, illatát, hogy megfájduljon rá a fogunk. Elég egy képi megjelenítés, és már az ismerős ízek emlékétől is „csorogni kezd a nyálunk”. Ezt a reflexet használja ki a hűtőmágnes. Képi megjelenítésével az íz emlékét idézi fel, azonnali fogyasztásra csábít.

›  Kampányötletek
     
›  Részletek

Természetesen a hűtőben tárolandó élelmiszerek esetében a legeredményesebb, de bővítve a kört, minden konyhában előforduló élelmiszerre vonatkozhat. A reklám világában ismert fogalom a POS, a vásárlás helyén történő reklámozás. A hűtőmágnes még ennél is eredményesebb, közvetlenül a fogyasztás helyén hat – point of consumer=POC. Néhány ötlet a hűtőmágnes felhasználására élelmiszeripari termékek esetén: 

  • kóstoltatás alkalmával osztogatott ajándék: az új íz mellé azonnal maradandó képi megjelenítést is társít, növelve ezzel a márka ismertségét, felismerését egy későbbi vásárlási helyzetben
  • termék mellé csomagolva közvetlenül ösztönzi a vásárlást, hiszen ki ne szeretne plusz ajándékot kapni: ezzel a módszerrel még a más márkákhoz hű vásárlókat is könnyebb rávenni egy új termék kipróbálására - a praktikus funkciójú változatai (felírótábla-bevásárlólista, mágneses notesz, programtervező,…)
  • az élelmiszerek vásárlóinak többségét kitevő hölgyek körében a legnépszerűbbek - gyűjthető szettek darabjai gyerekeknek szánt élelmiszerek népszerűsítésére ideálisak: a készlet minden darabjának összegyűjtése közvetlen vásárlás ösztönző, a meglévő darabok a játékos szerepet erősítik
  • közvetlenül élelmiszerek mellé is csomagolható: élelmiszeripari BOPP csomagolásban az élelmiszer csomagolásán belülre tehető(chips, müzli) - speciális változatai a hagyományos felhasználás mellett lehetnek nyereményjátékok részvételi szelvényei, kaparható sorsjegyei, vonalkóddal ellátott bónjai,…

Kapcsolódó termékek
 
 
 
   
     

Sajtóhirdetés kiegészítő insert
(Klikk a részletekért)

Termék mellé csomagolt ajándék
(Klikk a részletekért)

Személyes átadásra
(Klikk a részletekért)

Szponzorációs ajándék
(Klikk a részletekért)

Járműdekoráció
(Klikk a részletekért)