Hűtőmágnes, dekormágnes, mágneses ajándék - Magnetta  
 
Figyelmeztetés Homepage Kapcsolat
 
 
       



Ajánlom egy ismerősnek
Kedvencek közé teszem
Facebook megosztásTwitter megosztás
További lehetőségek






 
Kereskedelem, járműkereskedelem
A kereskedelemben a vásárlói bizalom elnyerése, a visszatérések számának növelése, a vásárlói hűség megszerzése és megtartása a legfontosabb marketing cél.
A reklámozás célja a kereskedelemben részben az adott termékre, részben a kereskedelmi egységre, üzletre, hálózatra vonatkozhat. Az áruk reklámjánál az adott termék előnyeinek bemutatása mellet fontos cél annak megkülönböztetése a versenytársaktól, kiemelése, a figyelem ráirányítása. Vásárlási döntéshelyzetben a fogyasztók többsége a már begyűjtött információk, köztük a reklámüzenetek alapján választ a hasonló tulajdonságú termékek közül. Az üzletek arculatának reklámozásával már a helyszín kiválasztásánál befolyásolható a vásárló. A megfelelően bejáratott szín- és formavilág, logó, szlogen egyszerű elérhetőségekkel (webcím, telefonszám, cím,…) kombinálva magában is teljes értékű reklámüzenet. Segítségével a potenciális vásárló becsábítható az üzletbe, ahol a megfelelő eladáshelyi reklámok segítségével irányítható, rávehető nem tervezett, extra költésekre is.

Sok jól bevált kommunikációs eszköz mellett, amelyek elsődlegesen a vásárlási helyzetben hatnak a fogyasztóra, a mágneses ajándéktárgyak már a vásárlás tervezésekor segítik az adott üzletre irányítani a figyelmet. A klasszikus hűtőmágnesek az otthonokban csábítanak fogyasztásra, utána természetesen a hiányzó termékek pótlására. Ilyenkor, ha szem előtt van a megoldás – az üzlet, webshop reklám mágnese – már meg is született a döntés, hol fogja megvenni azt. A mágnes folyamatos jelenléte a mindennapokban erősíti az üzlet, termék márkaimage-ét, javítja az ismertséget.

Új vásárlói réteg megszólítása
Új vásárlók megnyerése mindig nagy kihívás a marketing szakma számára. A hagyományos hirdetési felületek kiegészítő eszközeként ideális megoldást jelentenek a mágneses reklámeszközök. A TV, sajtó vagy plakát hirdetések emlékeztető eszközeként, annak tartalmi elemeit erősítve akkor is közvetítik majd az üzenetet, amikor a kampány már véget ért. Kedveltségük miatt olyanok is elteszik, sőt keresik majd, akik egyébként nem vásároltak volna, így erősítve a márkaépítést.

Néhány mágneses ötlet új vásárlók elcsábítására:
  • Praktikus mágneses használati tárgyak, amelyre gyakran szükség lehet, így folyamatosan szem előtt maradnak: írható-törölhető mágneses bevásárló lista, mágneses poháralátét, sörnyitó,….
  • Terjesztése: sajtóbehúzásként, DM levél mellékleteként, személyes átadással,….
  • Jól látható fém felületekre (parkoló autók karosszériája, üzletház liftjei, padjai,…) ragasztott apró mágnesek váratlan ajándékok. Könnyen leszedhetőek, hazavihetőek, üzenetüket lényegesen tovább közvetítik, mint a hasonló célra használt szórólapok

Meglévő vásárlók megszólítása
A már legalább egyszer betérő vásárlóból rendszeresen visszatérő törzsvásárlót faragni minden marketinges álma. Ennek elérésére számtalan marketing eszköz áll rendelkezésükre a törzsvásárlói kedvezmény programoktól a hűségakciókon át a pontgyűjtő promóciókig. Céljuk közös, minél gyakoribb vásárlásra ösztönözni a fogyasztót egy adott üzletben vagy adott üzletlánc üzleteiben. Ennek hagyományos eszközei a matricás vagy pecsételhető pontgyűjtő füzetek, vásárlói kedvezménykártyák, kuponok. Ezek hatékonysága tovább növelhető, ha tartósan megmaradó mágneses reklámfelülettel kombinálják.

Néhány ötlet a mágneses reklámajándékok felhasználására meglévő vásárlók esetén:
  • Kedvezmény kuponok, amelyek törzslapja a bónok elhasználása után hűtőmágnesként tovább közvetíti a reklámüzenetet.
  • Regiszteres pontgyűjtő füzet, amelynek lapjain a gyűjtőfelület mellett rengeteg hely marad a fontos információknak üzlet / üzletek elérhetősége, akció leírása,…
  • Törzsvásárlói kártya, ami, ha éppen nem használják, biztos helyen van a hűtő ajtaján. Szükség esetén könnyen eltehető, felhasználás után egy mozdulattal visszaragasztható. Így a család több tagja is használhatja

A fogyasztók a számtalan reklámmódszer között leginkább az ajándékokat kedvelik, így azok hatása mérhetően a legmagasabb.
Az akciók sikerét fokozhatja, ha az ajándéktárgyakat egyedi csomagolásban adják át a vásárlóknak, így a kibontás élménye is az ajándék jellegét erősíti.
A kereskedelemben, járműkereskedelemben a vásárlói bizalom elnyerése, a visszatérések számának növelése, a vásárlói hűség megszerzése és megtartása a legfontosabb cél. Ennek elérése érdekében számtalan jól bevált kommunikációs eszköz mellett amelyek elsődlegesen a vásárlási helyzetben hatnak a fogyasztóra, a mágneses ajándéktárgyak már a vásárlás tervezésekor segítik az adott üzletre irányítani a figyelmet.

Előnyök:
A klasszikus hűtőmágnesek az otthonokban csábítanak fogyasztásra, utána természetesen a hiányzó termékek pótlására. Ilyenkor, ha szem előtt van a megoldás – az üzlet, webshop reklám mágnese – már meg is született a döntés, hol fogja megvenni azt. A mágnes folyamatos jelenléte a mindennapokban erősíti az üzlet márkaimage-ét, javítja az ismertséget.
›  Kampányötletek
      
›  Részletek
A kereskedelemben a vásárlói bizalom elnyerése, a visszatérések számának növelése, a vásárlói hűség megszerzése és megtartása a legfontosabb marketing cél.
A reklámozás célja a kereskedelemben részben az adott termékre, részben a kereskedelmi egységre, üzletre, hálózatra vonatkozhat. Az áruk reklámjánál az adott termék előnyeinek bemutatása mellet fontos cél annak megkülönböztetése a versenytársaktól, kiemelése, a figyelem ráirányítása. Vásárlási döntéshelyzetben a fogyasztók többsége a már begyűjtött információk, köztük a reklámüzenetek alapján választ a hasonló tulajdonságú termékek közül. Az üzletek arculatának reklámozásával már a helyszín kiválasztásánál befolyásolható a vásárló. A megfelelően bejáratott szín- és formavilág, logó, szlogen egyszerű elérhetőségekkel (webcím, telefonszám, cím,…) kombinálva magában is teljes értékű reklámüzenet. Segítségével a potenciális vásárló becsábítható az üzletbe, ahol a megfelelő eladáshelyi reklámok segítségével irányítható, rávehető nem tervezett, extra költésekre is.

Sok jól bevált kommunikációs eszköz mellett, amelyek elsődlegesen a vásárlási helyzetben hatnak a fogyasztóra, a mágneses ajándéktárgyak már a vásárlás tervezésekor segítik az adott üzletre irányítani a figyelmet. A klasszikus hűtőmágnesek az otthonokban csábítanak fogyasztásra, utána természetesen a hiányzó termékek pótlására. Ilyenkor, ha szem előtt van a megoldás – az üzlet, webshop reklám mágnese – már meg is született a döntés, hol fogja megvenni azt. A mágnes folyamatos jelenléte a mindennapokban erősíti az üzlet, termék márkaimage-ét, javítja az ismertséget.

Új vásárlói réteg megszólítása
Új vásárlók megnyerése mindig nagy kihívás a marketing szakma számára. A hagyományos hirdetési felületek kiegészítő eszközeként ideális megoldást jelentenek a mágneses reklámeszközök. A TV, sajtó vagy plakát hirdetések emlékeztető eszközeként, annak tartalmi elemeit erősítve akkor is közvetítik majd az üzenetet, amikor a kampány már véget ért. Kedveltségük miatt olyanok is elteszik, sőt keresik majd, akik egyébként nem vásároltak volna, így erősítve a márkaépítést.

Néhány mágneses ötlet új vásárlók elcsábítására:
  • Praktikus mágneses használati tárgyak, amelyre gyakran szükség lehet, így folyamatosan szem előtt maradnak: írható-törölhető mágneses bevásárló lista, mágneses poháralátét, sörnyitó,….
  • Terjesztése: sajtóbehúzásként, DM levél mellékleteként, személyes átadással,….
  • Jól látható fém felületekre (parkoló autók karosszériája, üzletház liftjei, padjai,…) ragasztott apró mágnesek váratlan ajándékok. Könnyen leszedhetőek, hazavihetőek, üzenetüket lényegesen tovább közvetítik, mint a hasonló célra használt szórólapok

Meglévő vásárlók megszólítása
A már legalább egyszer betérő vásárlóból rendszeresen visszatérő törzsvásárlót faragni minden marketinges álma. Ennek elérésére számtalan marketing eszköz áll rendelkezésükre a törzsvásárlói kedvezmény programoktól a hűségakciókon át a pontgyűjtő promóciókig. Céljuk közös, minél gyakoribb vásárlásra ösztönözni a fogyasztót egy adott üzletben vagy adott üzletlánc üzleteiben. Ennek hagyományos eszközei a matricás vagy pecsételhető pontgyűjtő füzetek, vásárlói kedvezménykártyák, kuponok. Ezek hatékonysága tovább növelhető, ha tartósan megmaradó mágneses reklámfelülettel kombinálják.

Néhány ötlet a mágneses reklámajándékok felhasználására meglévő vásárlók esetén:
  • Kedvezmény kuponok, amelyek törzslapja a bónok elhasználása után hűtőmágnesként tovább közvetíti a reklámüzenetet.
  • Regiszteres pontgyűjtő füzet, amelynek lapjain a gyűjtőfelület mellett rengeteg hely marad a fontos információknak üzlet / üzletek elérhetősége, akció leírása,…
  • Törzsvásárlói kártya, ami, ha éppen nem használják, biztos helyen van a hűtő ajtaján. Szükség esetén könnyen eltehető, felhasználás után egy mozdulattal visszaragasztható. Így a család több tagja is használhatja

A fogyasztók a számtalan reklámmódszer között leginkább az ajándékokat kedvelik, így azok hatása mérhetően a legmagasabb.
Az akciók sikerét fokozhatja, ha az ajándéktárgyakat egyedi csomagolásban adják át a vásárlóknak, így a kibontás élménye is az ajándék jellegét erősíti.

Kapcsolódó termékek
 
 
 
   
     

Sajtóhirdetés kiegészítő insert
(Klikk a részletekért)

Termék mellé csomagolt ajándék
(Klikk a részletekért)

Könyv, katalógus kiegészítés
(Klikk a részletekért)

Személyes átadásra
(Klikk a részletekért)

Járműdekoráció
(Klikk a részletekért)

Gerilla marketing
(Klikk a részletekért)