| A mágneses reklámtárgyak ideális  kiegészítői a márkaépítésnek, akciós kampányoknak. Költséghatékonyak, relatív  kis költséggel nagyszámú elérést biztosítanak. 
Optimális kiegészítői komplex  kampányoknak, a klasszikus reklámfelületek (TV, rádió, sajtó, óriásplakát)  által közvetített üzenet kézzel fogható hordozói. Az előbbiekkel ellentétben  akár 5-7 évig közvetítik az üzenetet.
 Fontos, hogy a kis felületre lényegesen  kevesebb üzenet fér, ezért általában tanácsos a reklám fő grafikai, verbális  elemeit kiemelve, azzal egybecsengve egy emlékeztető reklámfelületként  használni. A fogyasztó számára akkor lesz jól értelmezhető, ha letisztult,  átlátható, egy pillantással áttekinthető, értelmezhető. adódóan a fogyasztók  legközvetlenebb környezetébe kerül, ahol akár közelről nézik, akár távolról  pillantanak rá fontos a dekoratív megjelenés.
 
 Az üzenet továbbítása annál  sikeresebb, minél egyszerűbben felismerhető, azonosítható a reklámozandó  termék, szolgáltatás.
 Sikerét fokozza, ha egyedisége,  vonzó megjelenése miatt nem reklámeszközként tekintenek rá, hanem dekorációs  eszközként viszik haza és csodálják éveken át.
 
 A  hűtőmágnes szinte mindenkiből kihozza a benne rejlő gyermeket. Az a  tulajdonsága, hogy bármikor áthelyezhető szinte automatikusan „rakosgatásra”  ösztönöz, ami egyben a reklámüzenet újra és újra felfedezését jelenti. Ez a  hatás még fokozható is a kifejezetten játék-hűtőmágnesekkel (puzzle, szókirakó,  …)
 |