| 
	A mágnesen szereplõ termék jó eséllyel befolyásolja a fogyasztót a következõ vásárláskor, segít a választási helyzetben az ismerõs márka felé billenteni a döntést. Erõsíti a márkahûséget, növeli a márkaismertséget. 
 Néhány ötlet a felhasználáshoz:
 
	
		speciális csomagolásban közvetlenül termékbe/termék mellé csomagolva nyereményjáték kiegészítõje lehet 
		illatosított változata alkalmas a tisztítószerek standard illatain túl (citrom, fenyõ, óceán,…) egyedi parfümök speciális illatát is bemutatni. 
 
	A reklám célú mágnesek hagyományos kihelyezési területe a hûtõszekrény vagy tágabb értelemben a konyha. Ez ideális megoldás élelmiszerek reklámjához, de a háztartásban használt egyéb termékek: tisztítószerek, mosószerek,mosogatószerek, kozmetikumok,…) praktikusabb felület a felhasználás helyéhez közelebb esõ egyéb fém alapú háztartási eszközök: mosógép, mosogatógép, bojler,… felülete. 
 Előnyök:
 
 
	A hûtõn kihelyezett mágneshez hasonlóan itt is a felhasználás helyén történõ reklámozás (POC) hangsúlyozása a legfontosabb. |