| 
	Néhány felhasználási javaslat:  
	
		figyelmeztethet akciós határidõkre, speciális ajánlatokra 
		általános szóróajándék 
		promóciós ajándék 
		fiatal generáció megszólítása 
		karácsonyi-, újévi üdvözlõ, naptár 
 
	A bankok kommunikációjának jelentõs, folyamatosan visszatérõ eszköze a Direkt Mail. 
 Előnyök:
 
 
	Minden ügyfelük számára havonta legalább egy alkalommal elküldött számlakivonat az informatív adatlapon túl az esetek többségében különleges akciókat, lehetõségeket ajánló levelet is tartalmaz. Ez egyáltalán nem vagy csak alig növeli a postázás költségét, de garantáltan eléri a célcsoportot. A mágneses ajándéktárgyak jelentõs csoportja, kis méretének és súlyának köszönhetõen ideális DM levél kiegészítõjeként. Az üzenet legfontosabb elemeinek megjelenítésével akkor is segít a reklámüzenet közvetítésében, amikor a levél már régen nincs meg. |